Liderem rynku telewizyjnego w dalszym ciągu pozostaje TVP1 - wynika z najnowszych danych AGB Polska.
Udział TVP 1 w kwietniu 2005 wyniósł 25,35% i był o 1,26% niż w analogicznym okresie 2004 roku. Wzrósł również udział w rynku TVP 2.
W kwietniu słabszy wynik zanotowała telewizja Polsat i TVN. 4+IV 2005IV 2004ChannelSHR %ChannelSHR %TVP125,35%TVP124,09%TVP219,95%TVP219,51%Polsat16,81%Polsat17,27%TVN15,59%TVN15,67%TVP34,50%TVP34,76%TV42,11%TV42,77%TVN241,92%TVN72,25%TVN71,60%TVPolonia1,31%TVPolonia0,98%CN/TCM1,12%CN/TCM0,86%TVN240,86%Eurosport0,68%Jetix0,77%Jetix0,54%Eurosport0,66%Discovery0,48%Tele50,56%PULS0,43%PULS0,49%Polsat2_info0,40%Discovery0,46% W grupie 16-49, czyli docelowej dla stacji komercyjnych, sporo zyskała TVP 1.
16-49IV 2005IV 2004ChannelSHR %ChannelSHR %TVP122,49%TVP120,77%Polsat19,30%Polsat20,26%TVP218,30%TVP217,55%TVN17,29%TVN17,42%TVP33,61%TVP33,94%TV42,52%TV43,35%TVN241,89%TVN72,55%TVN71,85%TVPolonia1,18%TVPolonia0,89%TVN240,79%Eurosport0,73%CN/TCM0,76%CN/TCM0,68%Eurosport0,65%Discovery0,51%Tele50,62%Hallmark0,46%VIVA0,58%Polsat2_info0,44%Discovery0,49%TN/TVPULS0,40%TN/TVPULS0,45%

W grupie 16-49 miasta liderem jest TVP 1, która wyprzedziła TVN.
16-49 miastaIV 2005IV 2004ChannelSHR %ChannelSHR %TVP120,03%TVN18,67%TVN19,69%TVP118,66%Polsat16,36%Polsat16,98%TVP215,86%TVP215,58%TVP33,47%TVP33,86%TV42,70%TVN73,54%TVN72,57%TV43,38%TVN242,49%TVPolonia1,52%TVPolonia1,16%TVN241,13%Eurosport1,01%CN/TCM1,02%CN/TCM0,73%Eurosport0,97%Discovery0,66%Tele50,89%Hallmark0,65%VIVA0,70%Polsat2_info0,65%Discovery0,70%Jetix0,51%FoxKids0,61%











