L'Oreal ogłasza przetarg na cyfrowy budżet medialny w Europie

Koncern kosmetyczny L'Oreal ogłosił przetarg na budżet obejmujący planowanie i zakup cyfrowych mediów w krajach Europy Zachodniej.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Prezentacje agencji startujących w postępowaniu przetargowym mają skupiać się na należących do francuskiej firmy markach luksusowych, wśród których są m.in. Lancôme i Guy Laroche.

Obecnie za zakup mediów dla L'Oreal na większości zachodnioeuropejskich rynków odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"