Labcon poszerza kompetencje data-driven creatives. Na czele Krystian Wydro i Michał Kukuła

Agencja kreatywna Labcon (Group One) poszerzyła swoją ofertę data-driven creatives o kompetencje rich mediowe i rozwija zespół, który zajmie się projektami na pograniczu kreacji i mediów. Wspólnie z należącą do tej samej grupy agencją SalesTube stworzyła ofertę Rich One, za którą odpowiadają Krystian Wydro (Labcon) oraz Michał Kukuła (SalesTube).

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Labcon poszerza wspólną ofertę komunikacyjną i kreatywną zintegrowaną z działaniami mediowymi  o Rich Media oraz rozbudowuje dział graficzno-deweloperski.

Labcon wraz z zespołem mediowym agencji martech i e-commerce connected SalesTube powołał też interdyscyplinarny zespół, który będzie odpowiadał kompleksowo za planowanie, opracowywanie, całościową realizację i optymalizację kampanii reklamowych z wykorzystaniem angażujących kreacji rich mediowych oraz dynamicznych.

Za rozwój oferty Rich One (wspólny produkt obu agencji Group One, łączący kompetencje kreatywne i mediowe) odpowiadają: Krystian Wydro, design team leader Labcon, oraz Michał Kukuła, head of programmatic buying w SalesTube.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/monika-dobaj-labcon-head-of-pr ##

Krystian Wydro związany z Labcon od 4 lat. Specjalizuje się w tworzeniu zintegrowanych kampanii digitalowych, które realizował zarówno dla polskich (PKO BP, IBM, adidas, Samsung, Ipla, Peugeot), jak i zagranicznych klientów (RBK, Castrol). W Labcon jako szef zespołu designu odpowiadał m.in. za takich klientów jak: adidas, Kross, Supermenu, Foods by Ann, TUI, Adamed, Avon, Hochland a obecnie m.in. za obsługę Grupy Polsat Plus, Uniqa, Dr. Beckmann, Pierre Fabre, Grupa DeLonghi oraz Oshee.

Michał Kukuła jest certyfikowanym trenerem Display & Video 360 na cały region CEE. Do Group One dołączył w 2016 r. do zespołu programmatic buying. Od 2019 do 2021 roku pełnił funkcję programmatic buying w SalesTube, a od niemal dwóch lat zarządza 15-osobowym zespołem jako head of programmatic. W strukturach agencji martech i e-commrce conected odpowiada za wdrażanie nowych narzędzi MarTech w oparciu o Ads Data Hub, ofertę konsultingową w zakresie budowy wewnętrznego zespołu programatycznego dla klientów agencji, międzynarodowe projekty obejmujące strategie i obsługę operacyjną klientów, rozwój wewnętrznych narzędzi i rozwiązań automatyzacji w SalesTube oraz za pozyskiwanie i rozwój nowych talentów. Pracował m.in. dla takich klientów jak: Media Expert, Amica, L’Oreal Polska, Land Rover & Jaguar, Wittchen, Lenovo.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online