Agencja Labcon będzie odpowiedzialna za opracowanie strategii, idei kreatywnej oraz realizację całorocznej komunikacji influencerskiej.
- Już oficjalnie możemy poinformować, że oferta Labconu okazała się być najlepszą, zarówno pod względem strategicznym, jak i kreatywnym. Nie wspominając już o rewelacyjnej atmosferze w trakcie naszego spotkania. Niezwykle cieszę się z nadchodzącej współpracy - mówi Agnieszka Witczak, marketing manager Polska w McCormick & Company.
W ramach współpracy Labcon zajmie się stworzeniem parasolowej strategii komunikacji influencerskiej, opracowaniem pomysłu kreatywnego, doborem influencerów oraz będzie odpowiedzialny za koordynację współpracy - od negocjacji po egzekucję. Wspólnedziałania rozpoczyna kampania dotycząca grillowania.

Firmy nie ujawniają szczegółów na temat przetargu.
W jednej z ostatniej kampanii, rozpoczętej w styczniu br. Kamis promował swoje przyprawy w słoiczkach.











