Labcon pracuje dla marki Kamis

Agencja Labcon (Group One) rozpoczęła współpracę z marką Kamis, należącą do McCormick Polska.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Labcon pracuje dla marki Kamis

Agencja Labcon będzie odpowiedzialna za opracowanie strategii, idei kreatywnej oraz realizację całorocznej komunikacji influencerskiej.

- Już oficjalnie możemy poinformować, że oferta Labconu okazała się być najlepszą, zarówno pod względem strategicznym, jak i kreatywnym. Nie wspominając już o rewelacyjnej atmosferze w trakcie naszego spotkania. Niezwykle cieszę się z nadchodzącej współpracy - mówi Agnieszka Witczak, marketing manager Polska w McCormick & Company.

W ramach współpracy Labcon zajmie się stworzeniem parasolowej strategii komunikacji influencerskiej, opracowaniem pomysłu kreatywnego, doborem influencerów oraz będzie odpowiedzialny za koordynację współpracy - od negocjacji po egzekucję. Wspólnedziałania rozpoczyna kampania dotycząca grillowania.

Firmy nie ujawniają szczegółów na temat przetargu.

W jednej z ostatniej kampanii, rozpoczętej w styczniu br. Kamis promował swoje przyprawy w słoiczkach.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP