Łaciate z kampanią z okazji jubileuszu

Łaciate (Mlekpol) w nowej kampanii świętuje 25-lecie swojej marki mleka UHT. Przygotowały ją Leo Burnett i Wavemaker.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Łaciate z kampanią z okazji jubileuszu

Kampania reklamowa rozpoczęła się 21 marca i nawiązuje do historii o Łaciatej i jej przyjaźni z bocianem. Spot w wersjach 30-sekundowej i 15-sekundowej emitowany jest w telewizji (TVP, Polsat i TVN) oraz w internecie.

- Niespodzianką, której szczegółów na razie nie zdradzę, będzie wielki konkurs dla Konsumentów pod koniec roku. Nowością jest również ciekawe i zaskakujące jubileuszowe opakowanie mleka Łaciate, które już pojawia się na półkach sklepów - komentuje Małgorzata Cebelińska, dyrektor handlu Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol w Grajewie.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/laciata-smietanka-loteria-pod-haslem-gora-siana-wideo ##

Komunikacja obejmuje także digital i social media  (Facebook, serwisy internetowe i mobilne takie, jak Interia, Blix, Spicymobile, laciate.pl). Kreacje kampanii 25-lecia marki zobaczymy także na nośnikach reklamy zewnętrznej.

Za część kreatywną kampanii odpowiada agencja Leo Burnett, a za zakup mediów Wavemaker.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii