Łaciate z nową kampanią od GPD Agency & Film Studio

GPD Agency & Film Studio przygotowały nową odsłonę komunikacji marki Łaciate (Mlekpol). Kampania pod hasłem „Łaciate zasady” wystartowała 5 września i jest kontynuacją ubiegłorocznej komunikacji marki.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Łaciate z nową kampanią od GPD Agency & Film Studio

GPD Agency współpracuje z marką Łaciate w kategorii mleka UHT i masła od 2021 roku i w tym czasie zrealizowało m.in. loterię konsumencką i kampanię pod hasłem „Wszyscy lubią Łaciate”. 

Przy tegorocznej kampanii GPD odpowiada za cały proces strategiczno-kreacyjny oraz produkcyjny, w tym za strategię, koncept kreatywny, scenariusze spotów reklamowych, przygotowanie materiałów OOH, digital oraz opracowanie całego planu komunikacji na rok 2023. 

grafika

W ramach komunikacji OOH „Łaciate zasady” w największych polskich miastach pojawiły się dedykowane billboardy - w każdym mieście z innym hasłem.

grafika

Spoty reklamowe 30 i 15 s., łączące świat wirtualny z realnym (rzeczywiste plenery i wirtualne postaci animowane), powstały w całości w GPD Film Studio.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Olga Herring odchodzi z "Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie". Jest nowa prowadząca

Olga Herring odchodzi z "Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie". Jest nowa prowadząca

Sylwester z Dwójką 2025 w Katowicach. Justyna Steczkowska kolejną gwiazdą imprezy TVP

Sylwester z Dwójką 2025 w Katowicach. Justyna Steczkowska kolejną gwiazdą imprezy TVP

David Zaslav pozostanie CEO Warner Bros. Discovery. Do kiedy przedłużono umowę?

David Zaslav pozostanie CEO Warner Bros. Discovery. Do kiedy przedłużono umowę?

BBC przeprasza Donalda Trumpa. Co z pozwem na miliard dolarów?

BBC przeprasza Donalda Trumpa. Co z pozwem na miliard dolarów?

Polska Agencja Prasowa uhonorowana Medalem 75-lecia Misji Jana Karskiego

Polska Agencja Prasowa uhonorowana Medalem 75-lecia Misji Jana Karskiego

Republika chce powalczyć z Allegro, Amazonem i Temu. "Naszą siłą są widzowie"

Republika chce powalczyć z Allegro, Amazonem i Temu. "Naszą siłą są widzowie"