„Łacińska” kampania reklamuje plan depozytowy w Toyota Banku (wideo)

W telewizji, radiu, internecie i na outdoorze rusza kampania reklamowa Planu depozytowego +19 w Toyota Banku. Akcję przygotowały agencja reklamowa Legend Group i dom mediowy ZenithOptimedia.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania reklamowa Planu depozytowego +19 w Toyota Banku informuje o najważniejszych zaletach tej oferty: wysokim oprocentowaniu, krótkim czasie lokowania pieniędzy oraz elastycznym dostępie do oszczędności. W poszczególnych reklamach wykorzystywanych w akcji pojawiają się zabawne sformułowania stylizowane na łacińskie nazwy gatunków roślin i zwierząt.

Kampania – zaplanowana na dwa miesiące – obejmuje telewizję (TVN24 i TVN Warszawa), radio (stacje ogólnopolskie, m.in.: Radio ZET, Trójka i TOK FM), internet oraz outdoor (siatki wielkoformatowe w Warszawie). Akcję przygotowały agencja reklamowa Legend Group (kreacja) oraz dom mediowy ZenithOptimedia (planowanie i zakup mediów).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"