Blogerka Lady GuGu reklamuje szampony Bambino

„Czułe na potrzeby całej rodziny” - pod takim hasłem ruszyła kampania marki Bambino, promująca nowe szampony dla dzieci i dorosłych. Do akcji zaproszono Kingę Stępień, blogerkę parentingową działającą w internecie jako Lady GuGu. Działania przygotowały Chapter1 i OMD.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Blogerka Lady GuGu reklamuje szampony Bambino

Głównym elementem kampanii jest spot reklamowy z udziałem influencerki – Kingi Stępień (autorki bloga parentingowego Lady GuGu) oraz jej rodziny. Spot emitowany jest w wybranych stacjach telewizyjnych oraz wykorzystywany w ramach kampanii digital.

Wszystkie szczegóły związane z kampanią oraz nowymi produktami zamieszczono na specjalnym landing page’u na stronie internetowej marki.

Za przygotowanie idei kreatywnej oraz realizację kampanii w ramach stałej współpracy z marką odpowiada agencja Chapter1. Do zadań agencji należało stworzenie scenariusza oraz produkcja spotu, realizacja sesji zdjęciowej, współpraca z influencerką oraz kompleksowe przygotowanie i wdrożenie kampanii digital we współpracy z domem mediowym OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+