„Lady Love” światowym hitem Maxa

20 grudnia na platformie Max zadebiutował polski serial „Lady Love” z główną rolą Anny Szymańczyk. Historia inspirowana losami Teresy Orlowski spodobała się nie tylko polskim widzom platformy. Serial znalazł się na szczycie najchętniej oglądanych obecnie produkcji Max w Polsce oraz w TOP 5 na świecie.

Małgorzata Major
Małgorzata Major
Udostępnij artykuł:
„Lady Love” światowym hitem Maxa
„Lady Love”, Max

Pierwsza produkcja lokalna platformy – „Lady Love” spodobała się nie tylko w Polsce, ale też poza krajem – zwłaszcza w USA i Hiszpanii, gdzie pierwsze odcinki serialu gromadziły rosnącą widownię – jak informuje Max.

Od 20 grudnia – dnia swojej premiery – „Lady Love” plasuje się na podium najchętniej oglądanych pozycji serwisu w Polsce, a także w TOP 5 w pozostałych krajach, gdzie obecny jest Max. Premierowe odcinki swoją popularnością dorównują takim zagranicznym hitom jak: „Diuna: Proroctwo” czy „Pingwin”.

„Lady Love”, historia obyczajowa z wątkiem kryminalnym, jest pierwszą produkcją od początku realizowaną pod marką Max Original. Serial zabiera użytkowników serwisu do pełnego pokus i zagrożeń świata branży dla dorosłych. A także kolorowego świata lat 80. w RFN oraz 90. w budzącej się do życia Polsce.

Serial „Lady Love” przygotował dla platformy Max Dział Fabularny TVN Warner Bros. Discovery. Pomysłodawcami serialu są Mikołaj Wit i Dariusz Goczał z Bongo Media. Scenariusz inspirowany prawdziwymi historiami napisały Ewa Popiołek, pełniąca też funkcję scenarzystki formatującej i Dorota Jankojć-Poddębniak. Projekt wyreżyserował Bartosz Konopka, a za zdjęcia odpowiada Jacek Podgórski. Producentami są Adrianna Przetacka (TVN WBD) oraz Dariusz Goczał i Mikołaj Wit (Bongo Media).

Naszą recenzję „Lady Love” znajdziecie tutaj.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii