"LAS - wyzwanie" - edukacyjna gra dla dzieci od PR i NBP

Polskie Radio i Narodowy Bank Polski uruchomiły internetową grę edukacyjną dla dzieci – "LAS – wyzwanie". Jest ona częścią szerszego projektu o nazwie "Leśna Akademia Sukcesu", którego celem jest edukacja ekonomiczna najmłodszych. Autorem gry jest spółka AdAction.

km
km
Udostępnij artykuł:

Uczestnicy gry "LAS – wyzwanie" mogą wcielić się w postać jednego z bohaterów LAS-u. Ich zadaniem jest zebranie jak największej ilości banknotów rozrzuconych po labiryncie. Dostępu do banknotów bronią pająki i węże, których trzeba unikać. Dodatkowo ilość punktów można zwiększyć odpowiadając na pytania związane z ekonomią, ukryte pod znakami zapytania i wykrzyknikami. Pytania podzielone są na dwa poziomy trudności.

Na najlepszych graczy czekają nagrody: maskotki i zestawy do minigolfa. Rywalizacja będzie trwać do 17 grudnia. Aby zachęcić do udziału w konkursie dzieci, które nie mają komputera w domu, przez ostatnie trzy tygodnie (od 29 XI do 17 XII) uruchomiony będzie dodatkowy konkurs, w którym uczestniczyć będą mogli jedynie użytkownicy komputerów w szkolnych bibliotekach. Przewidziane są dla nich osobne nagrody.

grafika

Grę, dostępną pod adresem http://las.polskieradio.pl/gra, na zlecenie Polskiego Radia opracowała spółka AdAction.

"Leśna Akademia Sukcesu" ma na celu edukację ekonomiczną dzieci i młodzieży. Przewodnikami po świecie ekonomii są sympatyczni bohaterowie – mieszkańcy lasu. Na poświęconej projektowi stronie internetowej dostępne są filmy i audycje z ich udziałem, w których w prosty sposób omawiane są zagadnienia takie jak przedsiębiorczość, oszczędzanie, inwestycje, emerytura czy bezrobocie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z kolejnym teledyskiem

Świąteczna piosenka Radia 357 z kolejnym teledyskiem

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"