Spółka nie informuje jednak to będą funkcje, podaje jedynie, żebędą oni odpowiedzialni za politykę sprzedażową produktukorporacyjnego grupy oraz koordynację działań sprzedażowych narynkach dużych reklamodawców.
- Bardzo się cieszę, że tak doświadczeni managerowie dołączą donaszych struktur i mam nadzieję na owocną współpracę. Chcemy sięskupić na tworzeniu produktów korporacyjnych oraz szukaniu sojuszówna trudnym rynku reklamowym, z jakim mamy dzisiaj do czynienia -mówi Zbigniew Benbenek, przewodniczący rady nadzorczej ZPRSA.
Konrad Łaski był do tej pory dyrektorem działusprzedaży krajowej w Grupie Radiowej Agory. Jego stanowisko objąłteraz Maciej Moszczyński, który był dotychczaszastępcą szefa działu sprzedaży krajowej ds. agencji. NatomiastPrzemysław Ziurkowski pracował do tej pory w dziale sprzedażykrajowej GRA jako dyrektor ds. klientów strategicznych.












