Rusza kampania „Lato smakuje lepiej z Lay’s”

Marka chipsów Lay’s (PepsiCo) wystartowała z wakacyjną kampanią promocyjną. Działania prowadzone pod hasłem „Lato smakuje lepiej z Lay’s” przygotowały BBDO Warszawa, VML Poland, Media Direction OMD, Brave Agency, Pink Pepper Media i Questia.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Rusza kampania „Lato smakuje lepiej z Lay’s”

Wakacyjna kampania Lay's składa się z kilku aktywności. Pierwsza z nich obejmuje cykl pokazów kina letniego, połączonych z samplingiem produktów. Chipsów będzie można także spróbować podczas zabawy w ramach mobilnego studia muzycznego Lay’s Summer Studio.

Imprezy będą odbywać się w nadmorskich kurortach i popularnych wakacyjnych miejscowościach w Polsce. Gościnnie wystąpi na nich beatboxer Dharni.

Dodatkowo kampania wspiera wprowadzenie na rynek limitowanej edycji chipsów w dwóch smakach – „Grande Quesadilia” oraz „El Burgerro”.

grafika
grafika

Kampania 360 stopni obejmuje także 30-sekundowy spot telewizyjny, promocję w internecie i mediach społecznościowych. Promocja obejmuje także nośniki zewnętrzne (OOH) widoczne przy plażach oraz w letnich kurortach. W punktach sprzedaży pojawiły się specjalne materiały POS oraz limitowana edycja chipsów w dwóch smakach. Akcję wspierają działania PR.

Za adaptację spotu reklamowego odpowiada agencja BBDO Warszawa, Za działania w internecie VML Poland. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Media Direction OMD. Eventy organizuje Brave Agency, a materiały POS przygotowała agencja Pink Pepper Media. Wsparcie PR zapewnia Questia.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"