W lipcowej ofercie Polsatu najdroższe są reklamy przy komediach emitowanych w środy o 20:30 - kosztują od 25,6 do 27,2 tys. zł (wszystkie podane kwoty dotyczą spotów 30-sekundowych). Rok wcześniej za reklamę w tym paśmie trzeba było zapłacić maksymalnie 28,7 tys. zł. Tylko nieco tańsze są spoty przy poniedziałkowych „Mega Hitach” - ich najwyższe ceny to 27 tys. zł, czyli 8,3 tys. zł mniej niż w lipcu ub.r. Natomiast na reklamę przy filmach emitowanych w tym cyklu we wtorki trzeba wydać maksymalnie 26,4 tys. zł, a więc dokładnie tyle samo co przed rokiem.
Wśród seriali najdroższe dla marketerów są emitowane w niedziele o 21:00 „CSI: Kryminalne zagadki Miami”, przy których reklamy kosztują od 24,3 do 26,3 tys. zł. W lipcu ub.r. serial był pokazywany w niedziele o 20:00, a ceny spotów przy nim wynosiły od 12,7 do 21,2 tys. zł. Z kolei za reklamę przy „Kościach” - nadawanych w niedziele zaraz po „CSI: Miami” trzeba zapłacić od 22,7 do 23,3 tys. zł, podczas gdy rok wcześniej ceny takich spotów wynosiły od 20,2 do 31,6 tys. zł.

Spot przed głównym wydaniem „Wydarzeń” kosztuje od 9,1 tys. zł (emisja w sobotę) do 16,8 tys. zł (emisja we wtorek). W lipcu ub.r. na reklamę w tym paśmie trzeba było wydać od 9,2 do 15,1 tys. zł. Natomiast spot przed serwisem sportowym kosztuje maksymalnie 16,2 tys. zł (2 tys. zł mniej niż przed rokiem), a przed prognozą pogody – 16 tys. zł (1,3 tys. zł mniej niż rok wcześniej).
Ogółem średnia cena reklamy w lipcowej ofercie Polsatu jest o 17 proc. niższa niż przed rokiem. Polsat udostępnił swój cennik na najbliższy miesiąc jako ostatni z głównych nadawców telewizyjnych.











