Lavazza A Modo Mio na Łódź Design Festival

Design i kawa to idealny duet. Dlatego już po raz drugi, marka Lavazza A Modo Mio została partnerem magazynu Elle Deco w ramach projektu Łódź Design Festival. Od 21 do 30 października, na stoisku Caffe Elle Decoration goście będą mogli degustować najpopularniejszą na świecie kawę z ekspresów Lavazza A Modo Mio w kolorze blue intensive.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Tajemnicą doskonałego, włoskiego espresso jest profesjonalny ekspres ciśnieniowy oraz świeżo zmielona, znakomita kawa. LAVAZZA A MODO MIO to zamknięty system kawowy do domowego użytku, przy pomocy którego każdy bez wyjątku łatwo i szybko przygotuje oryginalne espresso. System składa się z ekspresu oraz dedykowanych do niego kapsułek z próżniowo zamkniętą, świeżo zmieloną kawą. Do dyspozycji mamy siedem różnych mieszanek kawy LAVAZZA, dlatego każdy smakosz znajdzie tu kompozycję idealnie dopasowaną do swojego podniebienia.

LAVAZZA A MODO MIO to nie tylko praktyczny sprzęt dla kawoszy, ale także efektowny detal wystroju współczesnej kuchni, dostępny w ośmiu kolorach: czarnym, czerwonym, białym, stalowym, różowym, błękitnym, pomarańczowym oraz zielonym. Nowoczesne i bezpretensjonalne wzornictwo oraz fantazyjna kolorystyka ekspresów robi wrażenie. Dlatego Magazyn ELLE DECO zdecydował, iż ekspresy LAVAZZA A MODO MIO staną się elementem dekoracyjnym jego stoiska na Design Festival. Goście CAFFE ELLE DECOCORATION będą mieli także możliwość skosztować najpopularniejszą na świcie kawę z systemu LAVAZZA A MODO MIO. ŁÓDŹ DESIGN FESTIVAL odbywa się w dniach 21-30 października w Łodzi w Centrum Festiwalowym przy ul. Targowej 35.

Pozdrawiam

Agnieszka Kołogrecka

BLACK&WHITE PR/PO PROSTU PR

ul. Bracka 25/B8

Warszawa 00-028

tel. 22 692 16 10

mobile. 601 40 70 33

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style