LECH Premium - "Walczymy o polską piłkę"

Ruszyła nowa promocją konsumencka marki LECH Premium

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W dniu 22 października marka LECH Premium rozpoczęła akcję promocyjną pod hasłem "Walczymy o polską piłkę". Sponsorowanie sportu od kilku lat jest jednym z podstawowych elementów polityki marketingowej LECH Premium. Marka LECH Premium stara się być obecna podczas najważniejszych wydarzeń sportowych w kraju, ale pragnie także mieć swój wkład w rozwój sportu zarówno zawodowego, jak i amatorskiego.

"Akcja, którą właśnie rozpoczynamy w znaczący sposób różni się przeprowadzanych dotychczas na polskim rynku. Jest to pierwsza tego typu promocja dotycząca współpracy z klubem piłkarskim, ukierunkowana na korzyści wizerunkowe zarówno dla klubu, jak i dla marki LECH Premium. Dodatkowo zachęca ona do działania i nagradza kibiców oraz detalistów" - mówi Andrzej Białasiewicz, Senior Brand Manager marki LECH.

Z każdej butelki lub puszki piwa LECH Premium sprzedanej podczas promocji, 5 groszy przeznaczane jest na inwestycję w infrastrukturę klubu. W Wiśle Kraków zebrane środki zostaną przekazane na budowę nowego boiska treningowego, w Górniku Łęczna na budowę nowej trybuny, a w Wiśle Płock na renowację boiska treningowego. Zasady nowej promocji LECH Premium są następujące: konsument przy zakupie 2 piw LECH Premium otrzymuje od sprzedawcy cegiełkę. Zakup 4 piw premiowany jest dwoma cegiełkami oraz niespodzianką - otwieraczem-gwizdkiem. Konsumenci wysyłają cegiełki pod wskazany adres klubowy - pierwsze 30 osób, które wyśle cegiełki otrzyma karnety na mecze podczas wiosennej rundy, kolejne 50 osób wygrywa torbę sportową, a następne 100 - piłkę z logo klubu.

LECH Premium ufundował także specjalną nagrodę dla detalistów. Ci którzy zachęcą do zakupu piwa tej marki największą liczbę kibiców, otrzymają od LECH Premium darmową reklamę na bandzie stadionu przez połowę rundy wiosennej. Wszystkie punkty, w których prowadzona będzie promocyjna sprzedaż piwa, zostaną wyposażone w plakaty, ulotki oraz cegiełki.

Promocja oraz związane z nią działania są bezpośrednim wynikiem podpisania przez markę LECH Premium umów z Wisła Kraków, Górnikiem Łęczna oraz Wisła Płock. Zgodnie z nimi LECH Premium otrzymał tytuł Oficjalnego Sponsora klubów zapewniając sobie jednocześnie wyłączność branżową. Marka LECH Premium ma prawo do wykorzystywania wizerunku drużyn, logo klubów, a także do przeprowadzania meczów sponsorowanych. Wszystkie umowy zostały zawarte na okres 12 miesięcy z możliwością przedłużenia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online