Lech sponsoruje Skicross

4 marca na stoku Beskidek w Szczyrku odbyły się pierwsze w historii mistrzostwa Polski w Skicrossie 'Lech Skicross Cup'.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Do wygrania w mistrzostwach były atrakcyjne nagrody pieniężne oraz sprzęt narciarski firmy Rossignol. Na przybyłych gości czekało wiele atrakcji m.in. pokaz sztucznych ogni oraz całonocna impreza „After narty Party”. Sponsorem zawodów Skicross Cup była marka piwa Lech. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiedzialna jest agencja Peppermint

Jak mówi Jacek Pobłocki – Brand Manager marki Lech:„Marka LECH Premium już od kilku lat jest jednym z największych sponsorów sportu w Polsce. Zdecydowaliśmy się na sponsoring mistrzostw Polski „Skicross Cup”, ponieważ skicross to bardzo widowiskowa i atrakcyjna konkurencja w narciarstwie. Atmosfera w trakcie zawodów i towarzyszące rywalizacji emocje doskonale wpisują się w wizerunek marki Lech, która chce być zawsze tam, gdzie coś się dzieje. Mamy nadzieję, ze sobotnie zawody przyczynią się do popularyzacji i rozwoju tej dyscypliny w Polsce”.

Akcja komunikowana była w Szczyrku i okolicach poprzez plakaty, po mieście przemieszczał się również hummer wraz z hostessami zapraszającymi na imprezę. Dodatkowym wsparciem były działania ATL oraz spoty  radiowe w Radiostacji i Radiu ZET i ogłoszenia w Gazecie Wyborczej. Za pomysł i realizację całej akcji odpowiedzialna jest agencja Peppermint. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy OMD.

Na przybyłych gości czekały również dodatkowe atrakcje na stoku m.in. pokaz rzeźb lodowych czy pokaz mody narciarskiej. Kulminacją programu „Lech Skicross Cup” była parada mistrzów połączona z pokazem sztucznych ogni. Atrakcję wieczoru stanowiła szalona impreza „Lech after narty Party”, która odbyła się na stoku w namiocie Lecha. O gorącą atmosferę w trakcie zawodów zadbali Benisto i Cezar, natomiast wieczorem podczas imprezy „After narty Party” wystąpiła grupa Sonic treap wraz z DJ-em Novis’em na czele.

Zawody poprowadzi Marcin Prokop, patronat medialny nad mistrzostwami objęły radio ZET, Radiostacja oraz TVP.

Agencja Peppermint przygotowała akcję w ramach wygranego przetargu na całoroczną obsługę BTL dla marki Lech. Organizatorzy już zapowiedzieli kontynuację zawodów w przyszłym roku, planowane są mistrzostwa pucharu Polski w Skicrossie.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"