Lech z ekologicznym quizem, do wygrania bluzy

Marka piwa Lech (Kompania Piwowarska) startuje z nową aktywacją dla konsumentów - ekologicznym quizem pod hasłem „Lechendy wchodzą w eko”. Do wygrania jest 10 tysięcy bluz.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Lech z ekologicznym quizem, do wygrania bluzy

Konkurs przeprowadzany jest na stronie internetwej marki Lech i trwa od 12 października do 27 grudnia br.

Ekoquiz powstał w ramach platformy Lechend, czyli zwykłych ludzi, których codzienne, drobne gesty mają wielkie znaczenie. W zabawie można sprawdzić swoją wiedzę na temat ochrony środowiska, odpowiadając na szereg pytań dotyczących ekologii.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/lech-promocja-lechendy-zakladaja-wygrana-nagrody ##

Zasady ekoquizu Lecha

Co zrobić, aby wziąć udział w quizie i mieć szansę na wygraną? Już teraz do sklepów trafią opakowania Lecha z informacją o konkursie oraz grafiką „Graj o eko bluzy”. W promocyjnej wersji dostępne będą piwa o pojemności 500 ml (puszki i butelki) Lech Premium, Lech Free (lager), Lech Pils, a także Lech Premium (puszka 550 ml). Pod każdym kapslem i zawleczką Lecha objętego promocją znajduje się unikatowy kod, upoważniający do udziału w eko-quizie.

Osoby, które w danym tygodniu udzielą najwięcej prawidłowych odpowiedzi zostaną nagrodzone wyjątkową bluzą. Do wygrania jest aż 10 000 egzemplarzy dostępnych w 10 różnych wzorach.

Wszystkie konkursowe bluzy zostały zaprojektowane przez projektantów Sepe, Zbiok, Tuse oraz Noriaki. Stworzone przez artystów wzory nadruków nawiązują do ekologii, zaś same bluzy wykonane są w 80 proc. z bawełny organicznej oraz w 20 proc. z poliestru pozyskanego z recyklingu.

Za koncepcję działań realizowanych w ramach kampanii „Lechendy wchodzą w eko” oraz przebieg konkursu odpowiada agencja Afekt. Kreację , działania w digitalu, stronę internetową oraz komunikację w social mediach powierzono Cut The Mustard.

Produkcją spotu telewizyjnego zajęła się agencja Dynamo, postprodukcją – Televisor, zaś pomysł na koncept kreatywny TVC leżał po stronie agencji Bardzo. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith. Za współpracę z influencerami oraz komunikację z mediami odpowiedzialna jest agencja Tailor Made PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów