Legia Warszawa z nowym serwisem internetowym, dodatkowe treści dla zalogowanych użytkowników

W niedzielę serwis internetowy Legii Warszawa zostanie uruchomiony w nowej odsłonie opartej na technologii responsywnej. W serwisie pojawią się dodatkowe treści dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników, nadal działa natomiast stary system sprzedaży biletów i dotychczasowe aplikacje mobilne.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Legia Warszawa z nowym serwisem internetowym, dodatkowe treści dla zalogowanych użytkowników

Nowa wersja serwisu Legia.com jest złożona z dwóch podstawowych części. Pierwsza dotyczy drużyn piłkarskich klubu, a druga - jego pozostałych sekcji (m.in. koszykarskiej i siatkarskiej) oraz innej działalności (np. klubowej fundacji).

Ważnym elementem witryny jest Centrum Meczowe. - Będzie uruchamiane w dniu meczowym rano. Będą tam zamieszczane wszystkie ciekawostki dotyczące meczu: sytuacji w obozie Legii, rywala, a także wpisy kibiców z mediów społecznościowych, a po meczu statystyki, komentarze i wywiady - opisuje Mikołaj Wójcik, szef klubowych mediów i dyrektor komunikacji Legii.

Serwis jest oparty na technologii responsywnej, dzięki czemu automatycznie dostosowuje się do wielkości ekranu, na którym jest przeglądany. - Platforma ma być intuicyjna w obsłudze i w pełni mobilna, ponieważ blisko 70 proc. użytkowników strony przegląda ją z poziomu smartfonów. Wiemy, że dla kibica najważniejszy jest dostęp do zakulisowych treści, dedykowanych informacji i różnorodnych formatów, najlepiej w formie wideo, dlatego Legia.com chce dawać więcej: informacji, emocji i możliwości bycia blisko klubu i piłkarzy - tłumaczy Adam Piotrowicz, dyrektor ds. digital i IT w Legii.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/mikolaj-szymborski-zrezygnowal-z-funkcji-dyrektora-marketingu-legii-warszawa-mikolaj-wojcik-szefem-komunikacji,7170834403182209a ##

Na Legia.com pojawi się możliwość założenia swojego profilu. Zalogowani użytkownicy będą mieć dostęp do dodatkowych treści, w tym nowych cykli wideo. Publikowane będą m.in. podcasty w formie wideo, formaty z odpowiedziami na pytania kibiców, a także treści w IG TV. - Mamy dużo pomysłów, niektóre są już w produkcji - zapowiada Piotrowicz.

Treści wideo będą zamieszczane we własnym playerze wideo. Klub chce w ten sposób uniezależnić się od YouTube’a i Facebooka, a także rozwijać ofertę reklamową swojego serwisu. - Chcemy mieć w internecie większą ofertę reklamową - nie tylko dla naszych sponsorów, chcemy też otworzyć się na zewnętrzny rynek reklamowy - mówi szef digital i IT w klubie.

Kontynuowane będą obecne formaty wideo, m.in. kulisy meczów, relacje z konferencji prasowych i cotygodniowy program, który od kwietnia br. emitowany jest w TVP Sport.

Platforma została przygotowana we współpracy wewnętrznych działów z firmą Herodot. Rozwiązania bazują na infrastrukturze Amazon AWS i autorskich rozwiązaniach technologicznych firmy Herodot. Koncepcję serwisu przygotowano wspólnie z firmą 10Clouds.

Zostają aplikacje mobilne i system biletowy

Na razie nie zmienią się aplikacje mobilne Legii, dostępne w wersjach na Androida i iOS. Klub nadal korzysta też z dotychczasowego systemu internetowej sprzedaży biletów. Nowy zapowiedziała wiosną br., zaczynając 5-letnią współpracę z TicketCo, przy czym nie udało się jeszcze go wdrożyć.

- Po odpaleniu nowego systemu zgłosiliśmy dużo poprawek i trzeba było de facto wrócić do starego systemu. Można to nazwać soft launchem, cały czas pracujemy nad nowym systemem - wyjaśnia Adam Piotrowicz.

Obecnie Legia Warszawa już ponad 80 proc. biletów sprzedaje przez internet. - Biznesowo nie wystarczy nam już samo sprzedanie biletu. Chcemy też rozpoznać trendy zakupowe - zaznacza Piotrowicz.

Legia to zdecydowanie najpopularniejszy polski klub sportowy, także pod względem zasięgu w mediach. Jej serwis internetowy w październiku ub.r. zanotował 126,8 tys. użytkowników i 1,59 mln odsłon (według badania Gemius/PBI). Na Facebooku Legia ma 950 tys. fanów, na Twitterze - 298 tys. obserwujących, a na YouTubie - 117 tys. subskrybentów.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu