LEGO we wspólnej akcji z Minecraft

Firma LEGO Polska prowadzi specjalną promocję z wykorzystaniem kultowej gry Minecraft. Celem akcji jest  promocja zestawów klocków z serii Minecraft, City, Friends oraz Creator. Za przygotowanie i realizację projektu tej akcji odpowiada agencja mediowa Initiative i zespół social quality agencji Reprise.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
LEGO we wspólnej akcji z Minecraft

– Zależy nam także na tym, aby marka LEGO zaistniała w świecie gamingu, tak obecnie popularnego wśród młodych osób. Chcemy zainspirować młodych i pokazać jak można kreatywnie bawić się i rozwijać przy pomocy klocków LEGO, tak w świecie realnym, jak i wirtualnym – mówi Beata Kucejko, marketing director Poland, Ukraine & Baltics w LEGO.  - Jest to prawdopodobnie pierwszy tego typu projekt na świecie, w którym marka zabawkowa stworzyła dedykowaną przestrzeń do gry w Minecraft. Efekty tej pracy będzie można oglądać na dedykowanych platformach social media (w tym m.in. YT, IG, IGS oraz Twitch).

Do udziału w projekcie zaproszono także znanych w Polsce influencerów: Mandzio, Szymeq, Yoshi oraz Nexe.

Za przygotowanie i realizację projektu odpowiada agencja mediowa Initiative i zespół Social Quality agencji Reprise. Obie firmy należą do grupy Mediabrands.

Akcja potrwa kilka tygodni. 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu