Magazyn, oparty na licencji Lego, opowiada o przygodach czterech przyjaciół ninja i mistrza Senseia Wu. Pismo jest adresowane do chłopców w wieku od 6 do 11 lat.
Pierwszy numer „Lego Ninjago” ukazał się w nakładzie 60 tys. egz. i liczy 36 stron. Cena pisma to 9,99 zł. Pismo zostało zaprojektowane w formacie 205 x 273 mm, a jego redaktorem prowadzącym został Juliusz Łyskawa.
Wprowadzenie pisma na rynek wspiera kampania promocyjna w telewizji (Cartoon Network, Nickelodeon, TeleToon+, TVP ABC, TV4), prasie (tytuły własne wydawcy) oraz internecie (witryny dedykowane dzieciom i ich rodzicom, serwisy branżowe).
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/zabawy-i-marzenia-z-barbie-na-czele-pism-dzieciecych-po-trzech-kwartalach ##












