„Lemoniada wymiata!” w reklamie Kubusia Play Lemoniady (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa napoju Kubuś Play Lemoniada, nowej wersji Kubusia Play (produkowanego przez Maspex Wadowice). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Tego lata Lemoniada wymiata!”, przygotowały firmy Brasil i Mindshare Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Lemoniada wymiata!” w reklamie Kubusia Play Lemoniady (wideo)

Bohaterami spotu Kubusia Play Lemoniady są chłopcy ścigający się na deskach longboardowych. Kiedy przejeżdżają przez magiczny tunel, przenoszą się na prawdziwy tor longboardowy, a za nimi pojawia się ogromna, owocowa fala. W końcu wjeżdżają w stoisko z owocami, co podsumowuje slogan: „Tego lata Lemoniada wymiata!”.

Promowany w reklamie Kubuś Play Lemoniada to limitowana edycja napoju Kubuś Play wprowadzona do sprzedaży na okres letni. Jest dostępna w plastikowej butelce o pojemności 400 ml w dwóch smakach: cytrynowym i pomarańczowym.

Reklama jest emitowana w TVN, TVP1, TVP2, Polsacie oraz kanałach tematycznych (m.in. dziecięcych). Kreacją spotu zajęła się agencja Brasil, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu