Lenor w biodegradowalnych opakowaniach

Procter & Gamble wprowadził na polski rynek produkty Lenor i Lenor Unstoppables, których butelki wykonano w 50 procentach z materiałów z recyklingu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Lenor w biodegradowalnych opakowaniach

Do produkcji opakowań produktów Procter & Gamble w coraz większym stopniu wykorzystuje tworzywo sztuczne pochodzące z recyklingu, czyli tzw. PCR (Post Consumer Recycled resin). Opakowania produktów Lenor, w tym także nowego Lenor Unstoppables, w połowie wykonane są z poużytkowych tworzyw sztucznych pochodzących z recyklingu.

- Opakowania produktów Lenor, zawierające tworzywo PCR, pozwalają nie tylko zmniejszyć ślad środowiskowy, ale także umożliwiają naszym konsumentom, bardziej ekologiczne wybory podczas codziennych zakupów i realizowanie idei zrównoważonej konsumpcji, którą P&G chce wspierać – mówi Justyna Rymkiewicz z Procter & Gamble.

Tylko w roku 2018, P&G zastosowała w swoich produktach ponad 38 tys. ton plastiku pochodzącego z recyklingu. Stanowi to równowartość 230 milionów sztuk butelek produktów takich jak Lenor czy Ariel.

Obecnie 86 proc. opakowań produktów Procter & Gamble można poddać dalszemu przetwarzaniu. Koncern zobowiązał się, że do 2030 roku wszystkie opakowania jego produktów będą się nadawały do recyklingu.   

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji