Komputery tej serii stworzono z myślą o biznesie, a wyróżnia je minimalistyczne wzornictwo, wytrzymałość klasy wojskowej i niezawodne zabezpieczenia. - Uzupełnienie naszego portfolio o możliwość zakupu biznesowych laptopów w elastycznych modelach finansowania udowadnia, że współpraca z Lenovo jest faktyczną i konstruktywną odpowiedzią na codzienne potrzeby biznesu. – komentuje Arkadiusz Wójcik, dyrektor rozwiązań ICT w Orange Polska.
- Współpraca z Orange to doskonały przykład realizowanych przez nas celów, w tym przypadku poszerzenia rynku. Pozwoli nam ona na jeszcze lepsze dotarcie do małych i średnich przedsiębiorstw, które poszukują idealnych dla siebie narzędzi pracy, co doskonale wpisuje się w naszą strategię - powiedział Wojciech Zaskórski, general manager w Lenovo Polska.

W czwartym kwartale ub.r. Orange Polska przy wzroście przychodów o 2,9 proc. do 3,17 mld zł zanotowała 69 mln zł straty netto (wobec 21 mln zł rok wcześniej). Baza kart SIM obsługiwanych przez telekom zwiększyła się przez kwartał o 210 tys. netto do 16,8 mln. W całym ub.r. Orange Polska osiągnął wzrost przychodów z 11,51 do 11,93 mld zł, zysku operacyjnego z 404 mln zł do 2,21 mld zł i zysku netto z 46 mln zł do 1,67 mld zł. Ekonomiczne nakłady inwestycyjne grupy w bieżącym roku mają być w przedziale 1,7-1,9 mld zł.











