LenVitol promowany w telewizji hasłem „Dodaj zdrowia do swoich dań”

Pod hasłem „Dodaj zdrowia do swoich dań” wystartowała kampania telewizyjna oleju lnianego LenVitol (Oleofarm). Za jej przygotowanie odpowiada agencja Optima Marketing Group.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
LenVitol promowany w telewizji hasłem „Dodaj zdrowia do swoich dań”

W ramach kampanii przygotowano 30-sekundowy spot, emitowany w ogólnopolskich oraz tematycznych kanałach telewizyjnych. W spocie występuje dietetyk Milena Nosek, która tłumaczy zasady przechowywania oleju lnianego tak by nie stracił swoich wartości odżywczych.

Autorem kreacji kampanii jest agencja Optima Marketing Group, natomiast spot został zrealizowany przez dom produkcyjny Papaya Films. Działania public relations prowadzi agencja ATW Communications.

Oleofarm po raz drugi promuje w kampanii olej LenVitol - pierwsza odsłona akcji miała miejsce w ubiegłym roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela