Do zadań agencji będzie należało tworzenie i wdrażanie strategii, projektowanie kreacji oraz realizacja działań reklamowych z zakresu ATL dla całego portfolio produktów AGD.
Rozpoczynająca się współpraca ma charakter długoterminowy. W portfolio agencji znajduje się już obsługa działań marki Samsung w kategorii mobile.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/samsung-sprzedaz-w-polsce-rtv-i-agd-oferta-opinie-reklamacje-mniej-komputerow-i-smartfonów ##
- Rozszerzenie współpracy z tak uznaną marką o nową kategorię działań to dla nas duża radość i powód do dumy. Od wielu lat wspieraliśmy ekspercką wiedzą markę Samsung w dziedzinie mobile i cieszymy się, że teraz mamy okazję zaopiekować się też dywizją AGD. Dziękuję klientowi za zaufanie, a całemu zespołowi za wysiłek włożony w budowanie relacji biznesowych oraz przygotowanie do przetargu - powiedziała Hanna Jackowska, managing director Leo Burnett Warszawa.

Firmy nie ujawniają informacji na temat liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu.
W jednej z ostatnich kampanii - w maju br. - Samsung reklamował piekarniki Dual Cook. Odpowiadały za nią wówczas agencje: K2 Create (kreacja), Starcom (planowanie i zakup mediów), d*fusion (public relations), VMLY&R Poland (digital).











