Leo Burnett uruchamia program różnorodności dla klientów

Agencja Leo Burnett (Publicis Groupe) uruchamia program różnorodności dla klientów. Obejmie on warsztaty, kreatywny rozwój i doradztwo PR dla klientów.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Leo Burnett uruchamia program różnorodności dla klientów

Leo Burnett uruchomił program dla klientów, aby zapewnić, że ich reklamy będą uwzględniać różnorodność i integrację.

The Everything Way to partnerstwo między strategiczną firmą doradczą The Unmistakables w zakresie różnorodności, równości i integracji oraz The Diversity Standards Collective, która oferuje markom i agencjom wgląd w kulturę i wskazówki.

Nowe podejście obejmie agencję należącą do Publicis i zapewni pomoc ekspertów na różnych etapach rozwoju kampanii.

Kilku klientów Leo Burnett zaczęło korzystać z tego rozwiązania, w tym McDonald's.

Nowe podejście do różnorodności obejmie warsztaty, kreatywny rozwój i doradztwo PR dla klientów, co ma doprowadzić do „bardziej integracyjnego i skuteczniejszego marketingu marki”.

Klienci otrzymają również wskazówki dotyczące kreatywności i strategii, a także „reprezentacji korporacyjnej i proaktywnego zarządzania ryzykiem”.

Badania DE&I będą oferowane klientom za pośrednictwem usługi, a wgląd będzie wykraczał poza sam produkt końcowy, obejmując produkcję.

- Różnorodność i integracja to ciągła podróż zarówno dla nas, jak i dla naszych klientów, a The Every Way wykorzystuje wiedzę naszych partnerów tam, gdzie najbardziej jej potrzebujemy - powiedział Josh Bullmore, dyrektor ds. strategii w Leo Burnett w Wielkiej Brytanii.

 

 

 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech