Leo Burnett realizuje kampanię dla KLM

Agencja reklamowa Leo Burnett prowadzi kampanię holenderskich linii lotniczych KLM Royal Dutch Airlines.

press
press
Udostępnij artykuł:

 Ma ona na celu poinformowanie klientów, że linie KLM obniżyły ceny na przeloty z Polski do wielu miast Europy nawet o 30 proc. W ramach kampanii hostessy na ulicach Warszawy rozdają ulotki i gumę do żucia.

Hasło ”Serwis bez zarzutu, ceny bez kołowania” oraz nowe ceny przelotów wypisano sprayem na chodnikach wielu ulic stolicy. Przygotowano także plakaty dla współpracujących z KLM biur podróży oraz banery w Internecie (Gadu-Gadu i Wirtualna Polska).  

press
Autor artykułu:
press
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji