Współpraca obejmować będzie wszystkie działania reklamowe Banku Pekao. Agencja będzie odpowiadała także za komunikację wewnętrzną banku. Kontrakt został podpisany na trzy lata.
- Niezmiernie nam miło, że będziemy mogli realizować działania z tak mocną marką jak Pekao S.A. Wierzymy, że nasz pomysł i precyzyjne zaplanowanie działań z myślą o najlepszych doświadczeniach ludzi z Pekao S.A. na każdym etapie ścieżki konsumenta sprawią, że misja i cele marki będą realizowane jeszcze efektywniej, a nasze działania przyniosą znakomite rezultaty - powiedziała Hanna Jackowska, general manager Leo Burnett Warszawa.
Dotychczas za strategię i kreację kampanii reklamowych Banku Pekao SA odpowiadała agencja Saatchi&Saatchi, która podobnie jak Leo Burnett należy do Publicis Groupe.
W jednej z ostatnich kampanii Bank Pekao SA promował pożyczkę konsolidacyjną i Konto Przekorzystne.

Obsługą mediową banku zajmuje się Sigma Bis - wspólna agencja mediowa PKN Orlen i Grupy PZU.











