Działania reklamowe mają na celu wzmocnienie wizerunku HP, jako dostawcy najlepszych rozwiązań dla biznesu. Kreacja jest dziełem agencji reklamowe Publicis.
Kampania „Color for Business” została podzielona na trzy części. Pierwsza z nich, wzmacniająca wizerunek HP, obejmie nośniki reklamy zewnętrznej (outdoor). Pozostałe dwie części, promujące kolorowe urządzenia drukujące HP, zarówno atramentowe, jak i laserowe, obecne będą w prasie oraz w Internecie.
„Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku HP, jako firmy dostarczającej najlepsze i najtańsze rozwiązania do druku kolorowego dla małych i średnich przedsiębiorstw” – powiedziała Dagmara Gadomska, Account Manager w Publicis.
Reklamy prasowe zostaną opublikowane m.in. w „Rzeczpospolitej”, „Pulsie Biznesu”, „Wprost”, „Forbes”, „Press” oraz „PC Format”.

Kampania outdoorowa obejmie największe miasta w Polsce. Informacje na temat produktów HP znajdą się również w Internecie oraz w serwisach: Onet Firma, WP Finanse, Gazeta.pl Firma i Manager Money.
Media zaplanował dom mediowy Optimedia wraz z ZED Digital – departamentem mediów interaktywnych grupy ZenithOptimedia.
Kampania potrwa do 30 kwietnia 2007 roku. Kampania – Lepszy kolor, lepszy biznes
Klient: HP
Przedstawiciel klienta:
Katarzyna Mirowska – Commercial Market Manager
Agencja: Publicis
Client Service:Dagmara Gadomska – Account ManagerOlga Pilarczyk – Account Executive Assistant
Kreacja: Albina Horbaczewska – Art DirectorMałgorzata Wójcicka – Art DirectorKonrad Mędrzecki – Copywriter
ProdukcjaRobert Marciniak – Production manager.











