- W sporcie podobnie jak w biznesie liczy się profesjonalizm, umiejętności, ciężka praca i emocje. Sponsoring drużyny narodowej buduje dumę wśród naszych pracowników, klientów, dostawców i wszystkich partnerów biznesowych. Jednoczy nas wszystkich i tworzy poczucie wspólnoty - uzasadnił tę współpracę Krzysztof Kordulewski, prezes Leroy Merlin Polska. - Od dawna obserwujemy duże zainteresowanie drużyną narodową, coraz więcej firm zaczyna dostrzegać możliwości, które daje sponsoring reprezentacji. Udany występ podczas mistrzostw Europy we Francji tylko spotęgował ten trend - dodał Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.
W ramach umowy Leroy Merlin będzie mogła posługiwać się w komunikacji marketingowej tytułami oficjalnego sponsora głównej reprezentacji Polski i drużyny do lat 21 oraz logotypem reprezentacji. Natomiast logo firmy znajdzie się na nośnikach reklamowych podczas meczów drużyny narodowej rozgrywanych w naszym kraju, a także na tablicach sponsorskich w czasie konferencji prasowych, na stronie internetowej PZPN-u, na zaproszeniach, biletach i programach meczowych.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/dzieki-wynikom-w-euro-2016-wartosc-mediowa-polskiej-reprezentacji-wzrosnie-o-200-mln-zl-sponsorzy-zaplaca-wiecej ##
Reprezentacja Polski ma kilku oficjalnych sponsorów i partnerów marketingowych, w maju br. umowę sponsorską o dwa lata przedłużył producent wody Ustronianka. Sponsorem głównym od półtora roku jest Grupa Lotos, która podpisała czteroletnią umowę wartą 40 mln zł.











