Letnia kampania Herlitza

18 sierpnia rozpoczęła się intensywna kampania reklamowa firmy Herlitz

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

18 sierpnia rozpoczęła się intensywna kampania reklamowa firmy Herlitz, wiodącego producenta artykułów szkolnych i biurowych. Kampania obejmuje promocję w Internecie, outdoor (citylighty w ośmiu największych aglomeracjach miejskich), materiały POS oraz letni konkurs z nagrodami. Za całokształt działań reklamowych (kreacja i zakup mediów) odpowiada poznańska agencja reklamowa Double.

W ramach odświeżania wizerunku marki Herlitz w Internecie agencja Double stworzyła nowy serwis korporacyjny firmy, znajdujący się pod adresem www.herlitz.pl. Witryna została podzielona na działy odpowiadające głównym grupom docelowym firmy - Przedszkole, Szkoła, Rodzice oraz Biznes.

Aby przyciągnąć do serwisu dzieci i młodzież, stworzono pięć gier które uatrakcyjnią czas spędzany na stronach www Herlitza. Młodzież może spróbować swoich sił w zręcznościowym "Hooliganie" i "kpt. Pilocie", dla przedszkolaków natomiast przygotowano grę logiczną "Figury", "Bazgrołki" - aplikację umożliwiającą rysowanie, zapisywanie i drukowanie swoich prac oraz "Składankę", polegającą na układaniu postaci z gotowych elementów.

Przy okazji młodzi klienci mogą zapoznać się z ciekawymi produktami przeznaczonymi specjalnie dla nich. Ich rodzice natomiast dowiedzą się na co należy zwracać uwagę dobierając szkolne wyposażenie dla najmłodszych.

Cały serwis został wykonany w technologii Macromedia Flash, najważniejsze informacje można również pobrać w postaci plików PDF lub wydrukować bezpośrednio z poziomu strony.

Oprócz serwisu www powstały specjalne strony promocyjne poświęcone letniemu konkursowi, w którym osoby przesyłające kody kreskowe z opakowań produktów mają szansę wygrać atrakcyjne nagrody. W serwisie promocyjnym internauci mogą zapoznać się z wszelkimi informacjami dotyczącymi konkursu oraz zagrać w grę przygodową, której celem jest odnalezienie kodów kreskowych porwanych przez wiatr.

Pojawiają się tutaj również stworzone przez Double rysunkowe postacie pary młodych ludzi, wykorzystane także w materiałach POS oraz reklamach outdoorowych. Charakterystyczna kreska nawiązuje do nowoczesnej stylistyki zachodnich filmów rysunkowych.

Kampania outdoorowa potrwa do końca sierpnia, natomiast akcja promocyjna z nagrodami - aż do ich wyczerpania, lecz nie dłużej niż do końca roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim