Letnia kampania Nicorette

MindShare Polska i BBDO London przygotowały letnią kampanię Nicorette

masz
masz
Udostępnij artykuł:

W dniu 9 maja br. rozpoczęła się kampania reklamowa preparatu Nicorette, produkowanego przez firmę Pfizer.

 Kampania ma na celu wsparcie sprzedaży produktów Nicorette. Prowadzona jest w głównych stacjach telewizyjnych m. in. TVP, TVN, TVN7, Polsat, TV4, Tele5.

Kreację kampanii przygotował londyński oddział agencji BBDO. Za strategię, zaplanowanie oraz zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy MindShare Polska.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów