Główne działania marketingowe przewidziane zostały na okreswakacyjny, w którym sprzedaż przewodników turystycznych jestnajwiększa. Kampania jest podzielona na część wizerunkową iproduktową. Reklamy wizerunkowe będą emitowane przez pierwszymiesiąc kampanii. W spocie telewizyjnym pokazano osoby w różnymwieku, które bezpiecznie podróżują i świetnie się bawią ponieważkorzystają z przewodnika turystycznego. W produktowej częścikampanii komunikacja będzie skupiała się na promocji loterii dlaosób, które kupią przewodnik Pascala.
Grupa docelowa:Osoby podróżujące lubmające takie aspiracje. Szczególny nacisk jest położony na osoby wwieku od 25 do 34 lat.
Narzędzia:TV - medium wiodąceSpoty telewizyjne: 30', 15' i 10'Stacje: TVN, TVN24, TVN7, TVN Style, TVN Lingua, TVN CNBC, TVNTurbo, nSport, TVP1, TVP2

Media wspierające:Radio: RMF FMPrasa: WprostInternet: www.onet.pl www.pascal.pl
W punktach sprzedaży (sieci Empik i Matras) eksponowane będąmateriały POS (plakaty, wobblery, gazetki i katalogi).
Kreacja: Ad CreativeDom Produkcyjny: RedIT ProductionZakup mediów: Brand ConnectionObsługa loterii: S4.











