Akcje eventowe skierowane są głównie do uczniów szkół średnich i studentów uczelni wyższych w wieku 15-23 lata, mieszkających w dużych miastach oraz tych, którzy spędzają wakacje nad polskim morzem. Celem całej kampanii jest zachęcenie konsumentów do korzystania z nowej filozofii marki Fanta - Bamboocha.
Eventy rozpoczęły się w drugiej połowie czerwca w dużych miastach Polski (Katowice, Kraków, Lublin, Łódź, Olsztyn, Poznań, Szczecin, Warszawa, Wrocław). Przez cały tydzień w środkach komunikacji miejskiej podróżowały radosne, dwuosobowe ekipy Bamboocha w doborowym towarzystwie leżaków i parasoli. Podczas swojej podróży zatrzymywali się na wybranych przystankach autobusowych, tramwajowych i stacjach metra, rozkładali leżaki lub parasole i zapraszali młodych ludzi do rozmowy oraz spędzenia kilku chwil w stylu Bamboocha, podczas których mogli wspólnie rozkoszować się orzeźwiającym smakiem Fanty pomarańczowej. W sumie odwiedzili ok. 2500 przystanków w całej Polsce.

Na początku lipca ekipy Bamboocha przenoszą się do miejscowości nadmorskich, rozpoczynając serię eventów na głównych deptakach i najbardziej uczęszczanych plażach - każdy wakacyjny weekend w innej miejscowości.
Akcje eventowe są wsparte kampanią PR realizowaną w lokalnych stacjach radiowych: Eska Nord i Radio Plama oraz lokalnej prasie "Metropol nad morzem".











