Leżajsk Pełne z rozszerzoną rzeczywistością

Marka piwa Leżajsk (Grupa Żywiec) przygotowała aktywację z rozszerzoną rzeczywistością. Do sprzedaży trafiła limitowana edycja historyczna piwa Leżajsk Pełne, której rozwinięciem są historie ukryte na etykietach, odkrywane za pomocą smartfona i strony internetowej. Wspiera to regionalna kampania, którą przygotowały firmy Wilk Studio, Just, Twin .digital collective, Panowie Programiści, GoldenSubmarine, Starcom i Roots.

km
km
Udostępnij artykuł:
Leżajsk Pełne z rozszerzoną rzeczywistością

Aby zobaczyć co kryją historyczne etykiety, wymagany jest smartfon z dostępem do internetu. Na grafice każdej limitowanej butelki piwa Leżajsk Pełne ukryto specjalny znacznik, który dzięki stronie www.lezajsk.com/retro generuje wirtualny model z ciekawostką z czasów, gdy piwo z tą właśnie etykietą było dostępne na rynku. Etykiety można zeskanować telefonem także wprost z ekranu komputera, wchodząc na tę samą stronę internetową.

Na stronie wykorzystano technologię rozszerzonej rzeczywistości (Augmented Reality), która pozwala odkryć ważne momenty z historii regionu. Program nie wymaga pobrania dodatkowej aplikacji, działa na większości modeli smartfonów pracujących pod kontrolą systemu Android oraz iOS.

W kolekcji znalazły się 4 etykiety nawiązujące do historycznych opakowań Leżajska Pełnego z lat 70., 80. i 90. ubiegłego wieku. Pod etykietą z lat 70. ukryty jest symbol przypominający największy sukces w historii siatkarskiej drużyny Resovii Rzeszów - srebrny medal w Pucharze Europejskich Mistrzów Klubowych w 1973 r.

grafika

Limitowana edycja historyczna piwa Leżajsk Pełne dostępna jest w sklepach na terenie woj. podkarpackiego i lubelskiego. W ramach kampanii jubileuszowej marka zaplanowała komunikację m.in. na nośnikach zewnętrznych i w punktach sprzedaży oraz kampanię display, działania na Facebooku i PR.

Za przygotowanie opakowań odpowiada agencja Wilk Studio, kampanią OOH zajęła się agencja Just. Za pomysł kreatywny aktywacji i prace programistyczne silnika AR na dedykowanej stronie mobilnej odpowiada agencja Twin .digital collective oraz Panowie Programiści. Za działania digital, social media oraz identyfikację wizualną kampanii w internecie odpowiada agencja GoldenSubmarine. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Działania PR dla marki Leżajsk prowadzi agencja Roots.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"