Pierwszy w Europie Brand Store LG otwarto w Warszawie

We wtorek w Galerii Klif w Warszawie firma LG otworzyła swój pierwszy w Europie Brand Store. Można w nim kupić produkty marki, które dotychczas nie były dostępne w żadnym kanale sprzedaży. Wśród nich m.in. nową linię sprzętów LG Signature.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Pierwszy w Europie Brand Store LG otwarto w Warszawie

Otwarty właśnie w Warszawie w Galerii Klif przy ul. Okopowej Brand Store LG jest pierwszym tego rodzaju stacjonarnym salonem tej marki w Polsce oraz w Europie. Jego uruchomienie związane jest z nową strategią pozycjonowania LG w segmencie dóbr luksusowych.

- Dzisiejsze uroczyste otwarcie LG Brand Store to wielki i strategiczny dzień dla naszej firmy - jest to pierwszy LG Premium Brand Store nie tylko w Polsce, ale również w Europie. Bardzo się cieszę, że LG Polska otwiera nową erę pozycjonowania marki dóbr luksusowych na lokalnym rynku i staje się jednocześnie europejskim liderem w podejściu do klientów premium. Pozwoli to umocnić pozycję LG w segmencie produktów luksusowych, a także zwiększy dostępność najbardziej zaawansowanych produktów, jakie LG posiada na świecie. Od teraz będą one dostępne również w Polsce - powiedział Horward Lee, prezes LG Electronics Central Eastern Europe i LG Electronics Polska.

grafika

Dotychczas produkty marki LG można było kupić w sieciach partnerskich oraz w sklepie online marki. Brand Store jest kolejnym kanałem sprzedaży. Tutaj będą dostępne produkty z wyższej półki w elektronice konsumenckiej, bo - jak tłumaczy LG - rośnie zapotrzebowanie na takie towary.

Firma powołuje się przy tym na raporty rynkowe, z których wynika, że wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce rośnie – w 2018 roku wartość ta była szacowana na kwotę niemal 24 mld zł, co w porównaniu z rokiem 2017 daje wzrost o 13,8 proc. Według prognoz, do 2021 roku w Polsce może mieszkać 1,6 miliona osób zamożnych, a ich dochód brutto może wzrosnąć do 381,1 mld zł.

W LG Brand Store zadebiutowała seria LG Signature

Wśród produktów dostępnym w warszawskim LG Brand Store jest m.in. linia LG Signature, a w niej: pierwszy na świecie telewizor OLED 8K 88” (129 999 PLN), telewizor OLED W9 77” (54 999 PLN), pralko-suszarka LG Signature TwinWash (8 999) PLN, lodówko-zamrażarka Multidoor Signature (LSR100) - 34 999 PLN, moduł SideKick (4 499 PLN) czy projektor Cinebeam 4K  (24 999 PL).

grafika

Według producenta 88-calowy telewizor LG (model 88Z9) jest pierwszym na świecie odbiornikiem OLED 8K, a zarazem największym z dotychczasowych telewizorów OLED od LG.

LG Signature OLED W9 wyposażono w procesor z algorytmem AI pogłębionego uczenia się, który wykorzystuje najnowocześniejsze technologie zapewniające szczegółowy obraz i wysokiej jakości dźwięk.

Pralko-suszarka LG Signature to zestaw składający się z pralki o dużej pojemności, wygodnego modułu SideKick z małym bębnem oraz suszarki DUAL Inverter Heat Pump, co pozwala na jednoczesne zrobienie 2 prań i delikatne suszenie trzeciego. Najnowsze urządzenia firmy LG są wyposażone w łącze Wi-Fi oraz technologię SmartThinQ, które mają zapewniać dostęp do inteligentnych funkcji i zwiększać wygodę użytkowania.

grafika

Lodówka LG Signature z funkcją Multidoor ma wyróżniać się minimalistycznym designem i zaawansowanymi, inteligentnymi rozwiązaniami. Została wyposażona w szklany panel, w który wystarczy dwa razy „zapukać”, aby włączyć światło i zajrzeć do komory łatwego dostępu bez otwierania drzwi, oszczędzając tym samym zimne powietrze i wydłużając czas świeżości produktów. Wyróżnia się także funkcją automatycznego otwierania drzwi – wystarczy postawić stopę w miejscu, w którym pada światło lampki przed lodówką, aby drzwi delikatnie się otworzyły – oraz automatycznie wysuwanymi szufladami zamrażalnika.

grafika

Wszystkie te urządzenia są wyposażone w łącze Wi-Fi oraz technologię SmartThinQ. Umożliwia to podłączenie ich do domowej sieci i zdalne kontrolowanie ich statusu.

Podczas uroczystego otwarcia firma zaprezentowała też projektor LG Cinebeam 4K o ultrakrótkiej ogniskowej, umożliwiający wyświetlanie obrazu o wysokiej ostrości i dużej przekątnej. Projektor LG HU85L może wyświetlać obraz o przekątnej 90 cali z odległości 5,6 cm, natomiast w celu uzyskania 120-calowego obrazu musi być oddalony od ekranu o jedyne 18 cm. Daje to możliwość stworzenia ogromnego obrazu z bardzo bliskiej perspektywy.

Klienci LG Brand Store mogą też obejrzeć m.in. laptopy serii LG Gram, dwuekranowy smartfon LG G8X ThinQ, telewizory NanoCell, monitory dla graczy z serii UltraGear,  projektory domowe i wiele innych.

By skusić jak najwięcej klientów, LG Brand Store w okresie do 20 października br. oferuje darmowy serwis VIP, w ramach którego kupiony w nim sklep zostanie podłączony i skonfigurowany w domu klienta.

LG Brand Store znajduje się na 1 piętrze, w galerii handlowej Klif, przy ul. Okopowej 58/72 w Warszawie.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję