Główny przekaz kampanii to szybka - do 10 dni - decyzja owypłacie odszkodowania z ubezpieczenia AC.
Nowa kampania wizerunkowa Liberty Direct jest kontynuacjąpoprzednich spotów, w których Mariusz Max Kolonko w formie relacjiz Bostonu prezentował firmę. Tym razem jest to relacja MariuszaMaxa Kolonki z Polski na temat wysokiej jakości i szybkościserwisu, sprawnej likwidacji szkód i pewnej wypłaty odszkodowania,jakie oferuje Liberty Direct w naszym kraju.
Spot reklamowy będzie emitowany w głównych ogólnopolskichstacjach telewizyjnych, w tym m.in. w TVP, TVN i Polsacie. Ponadto,16 kwietnia na ulicach największych miast Polski, w tym wWarszawie, Poznaniu, Łodzi, Krakowie, Katowicach, Wrocławiu iGdańsku, będzie można zobaczyć osoby przebrane za statuy wolnościrozdające ulotki informacyjne i firmowe gadżety.

Kampania została przygotowana we współpracy z agencjami Gruppa66Ogilvy, Media Planning Group i Promotor2.











