Money.pl przed Business Insiderem, spadki sekcji gospodarczych Fakt.pl i Gazeta.pl

Wśród witryn o tematyce gospodarczo-prawnej liderem pozostaje Money.pl wyprzedzające Business Insder Polska, w październiku obie witryny zanotowały spadki odwiedzalności. Dużo mocniej zmalały wyniki działów biznesowych Fakt.pl i Gazeta.pl, natomiast wzrost osiągnęła analogiczna sekcja o2.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Money.pl przed Business Insiderem, spadki sekcji gospodarczych Fakt.pl i Gazeta.pl

W październiku br. Money.pl (Grupa Wirtualna Polska) odwiedziło 9,39 mln internautów, zapewniając 31,48 proc. zasięgu. Każdy spędził w witrynie średnio 12 minut i 59 sekund - pokazują wyniki badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

W zestawieniu jest jeszcze drugi serwis Grupy Wirtualna Polska: część gospodarczo-prawna o2.pl zanotowała 7,22 mln użytkowników, 24,21 proc. zasięgu oraz 4 minuty i 46 sekundy średniego czasu spędzonego przez każdego. W czołowej dziesiątce są też dwie witryny Ringier Axel Springer Polska: Business Insider Polska miał 8,4 mln odwiedzających, 28,17 proc. zasięgu oraz 11 minut i 54 sekundy przeciętnego czasu korzystania, a dział biznesowo-prawny portalu „Faktu” - 4,8 mln internautów, 16,09 proc. zasięgu oraz 4 minuty i 40 sekund średniego czasu.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/informacje-i-publicystyka-wp-pl-z-wieksza-przewaga-nad-onetem-mocno-w-gore-serwis-polsat-news,7169739913975425a ##

Infor.pl, jeden z serwisów „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor PL), odwiedziło 3,93 mln użytkowników (co dało 13,16 proc. zasięgu), spędzając przeciętnie po 4 minuty i 10 sekund, a portal „Rzeczpospolitej” Rp.pl (Gremi Media) w części gospodarczo-prawnej zanotował 3,19 mln internautów, 10,69 proc. zasięgu oraz 4 minuty i 44 sekundy średniego czasu korzystania.

Na Interii (Grupa Interia-Polsat) część o biznesie i prawie miała 4,04 mln użytkowników, 13,56 proc. zasięgu oraz 7 minut i 11 sekund spędzonych przeciętnie przez każdego, na Gazeta.pl (Agora) - 3,8 mln internautów, 12,73 proc. zasięgu oraz 5 minut i 31 sekund średniego czasu korzystania, a na Bankier.pl (Bonnier Business Polska) - 3,56 mln użytkowników, 11,95 proc. zasięgu oraz 11 minut i 13 sekund średniego czasu.

Z kolei Strefabiznesu.pl (Iberion) przyciągnęła 3,87 mln internautów (co dało 12,97 proc. zasięgu), każdego przeciętnie na 3 minuty i 11 sekund.

grafika

Miesiąc do miesiąca Money.pl stracił 274,7 tys. użytkowników oraz minutę i 40 sekund średniego czasu spędzonego przez każdego (to odpowiednio 2,8 i 11,4 proc. w dół). Mimo to zwiększył przewagę nad Business Insider Polska, który zanotował spadek o 682,3 tys. internautów (7,5 proc.) i 13 sekund przeciętnego czasu korzystania (1,8 proc.).

W sekcji gospodarczo-prawnej Fakt.pl ubyło 1,21 mln użytkowników (20,2 proc.), a średni czas korzystania zmalał o 3 sekundy (1,1 proc.), a analogiczna część Gazeta.pl straciła 1,04 mln internautów (21,5 proc.) przy wzroście średniego czasu o 4 sekundy (1,2 proc.).

Podobna sekcja Interii zanotowała spadek o 158,4 tys. użytkowników (3,8 proc.) i 34 sekundy przeciętnego czasu spędzonego przez każdego (7,3 proc.), a Infor.pl - o 226,5 tys. internautów (5,4 proc.) oraz 7 sekund średniego czasu (2,7 proc.).

Za to dział o2.pl o gospodarce i prawie zyskał 1,16 mln odwiedzających (19,2 proc.) i 53 sekundy średniego czasu spędzonego przez każdego (22,7 proc.), natomiast Strefabiznesu.pl - 827,7 tys. użytkowników (27,2 proc.) i 33 sekundy średniego czasu korzystania (20,9 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/strony-glowne-onet-i-gazeta-pl-ze-spadkami-ale-przyciagaja-na-dluzej,7169742847395457a ##

Część biznesowo-prawna Bankier.pl zyskała 187,3 tys. internautów (5,5 proc.) przy spadku przeciętnego czasu korzystania o 38 sekund (5,3 proc.). W analogicznej części portalu „Rzeczpospolitej” przybyło 263,1 tys. użytkowników (9 proc.), a średni czas korzystania zmalał o 10 sekund (3,4 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online