Jubileuszowa kampania Lidl Polska „Lidl. 20 lat wszystkiego najlepszego!” będzie trwała kilka miesięcy za pośrednictwem wielu nośników m.in. specjalnego brandingu w sklepach, okolicznościowych koszulek pracowników, telewizyjnych spotów reklamowych. Utrzymany w żartobliwej konwencji spot pokazuje, jak wiele produktów z różnych kategorii zawitało do domów Polaków dzięki sieci Lidl.
Informacje o jubileuszu znajdziemy także w gazetkach produktowych, a nawet na ciężarówkach dostarczających produkty do sklepów. W ramach działań promujących 20-lecie.

Mural na 20 lat Lidla w Polsce
Lidl Polska stworzy 6 murali w 5 największych miastach Polski, a także wyemitowany zostanie dodatkowy odcinek „Kuchni Lidla” oraz podcastu „Dobry temat”, który jest prowadzony przez Karola Okrasę.
w ramach kampanii trwać będzie również specjalna oferta promocyjna „20 niespodzianek na 20. urodziny” dla klientów sieci. Od 25 kwietnia do 17 maja br. w aplikacji Lidl Plus każdego dnia publikowane będą nowe kupony promocyjne marek dostępnych wyłącznie w sieci Lidl.
W Polsce Lidl ma blisko 800 sklepów.
Kreacją reklam Lidla zajmuje się agencja GPD.











