Lidl Polska po roku przerwy wraca do współpracy z Havas Media

Sieć dyskontów Lidl Polska w wyniku zakończonego przetargu zdecydowała się na współpracę z domem mediowym Havas Media (Havas Media Group). Tym samym obsługę mediową marketera kończy MediaCom Warszawa.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Lidl Polska po roku przerwy wraca do współpracy z Havas Media

Lidl Polska rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową wybierając w nim Havas Media. Agencja przejmuje planowanie i zakup mediów do kampanii reklamowych tego marketera od MediaCom Warszawa, z którym Lidl pracował od wiosny ub.r.

Oznacza to powrót do współpracy z Havas Media - ten dom mediowy obsługiwał bowiem Lidla na przełomie 2014 i 2015 roku.

Lidl co roku robi przegląd ofert domów mediowych. Firma należy też do grona największych polskich reklamodawców, w 2015 roku wydał na reklamy w tradycyjnych mediach blisko 529 mln zł (cennikowo, wg Kantar Media).

Spółka nie podaje liczby i nazw pozostałych uczestników rozstrzygniętego przetargu.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"