LIDL POLSKA ROZSZERZA SWOJĄ OBECNOŚĆ W PARKACH HANDLOWYCH „HOMEPARK”

Homepark Janki – park handlowy należący do Funduszu Pradera European Retail Parks – powiększył grono swoich najemców o nowy sklep sieci Lidl o powierzchni ponad 2300 mkw.  

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Lidl Polska jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek sieci detalicznych w kraju. Dzięki  szerokiemu asortymentowi wysokiej klasy artykułów w atrakcyjnych niskich cenach, wyprodukowanych w sposób zrównoważony, należy do najchętniej odwiedzanych i cieszących się zaufaniem klientów sieci spożywczych. Obecnie w Polsce, pod marką Lidl, działa ponad 700 sklepów.

Sklep Lidl Polska w Homepark Janki został otwarty w miejscu wcześniej działającego supermarketu „Spar”. Zmieniono jednak fasadę sklepu, dodając więcej przeszklonych powierzchni. Tym samym wnętrze jest jasne i zachęcające do zakupów.  

Park Handlowy Homepark Janki skupia nie tylko salony wnętrzarskie, oferujące wysokiej jakości meble, takie jak Belbazaar, Vox, IWC Meble, Komfort, Livingroom, Bizzarto, Meblik. Znajdziemy tutaj specjalistyczny sklep z oświetleniem, Spotlight, showroom Franke, Bel-Pol i wiele innych. Unikatowa formuła portfolio tych parków handlowych, łączy te marki z innymi, znanymi sieciami handlowymi, takimi jak EURO RTV AGD, Rossmann, czy Empik. Na terenie Homepark Janki znajdziemy też punkty świadczące usługi pocztowe, bankowe, fryzjerskie i punkt oferujący drobne naprawy. Jest tutaj również klub fitness Gravitan

Cieszymy się z kolejnego otwarcia sklepu Lidl Polska w naszych parkach handlowych. Homepark Janki jest dzięki temu jeszcze bardziej atrakcyjnym miejscem na zakupy, gdzie znane sieciowe marki występują obok specjalistycznych sklepów z wyposażeniem wnętrz. Ta koncepcja wyraźnie się sprawdza, zarówno w Warszawie, jak i w pozostałych miastach. Widzimy też wyraźną przewagę parków handlowych nad innymi formatami, co doceniają klienci ceniąc sobie bezpieczeństwo zakupów i szeroką ofertę handlową.” –  komentuje Agata Brzezińska, Head of CEE w firmie Pradera.

Podczas rozmów z siecią Lidl Fundusz Pradera European Retail Parks reprezentowany był przez Cushman & Wakefield. 

Parki handlowe HOMEPARK są zarządzane przez BNP Paribas Real Estate Poland. 

HOMEPARK to wspólna marka 4 polskich parków handlowych, zlokalizowanych w Warszawie (Janki i Targówek), Katowicach (Rawa) i Poznaniu (Franowo). Centra HOMEPARK gromadzą przede wszystkim sklepy oferujące materiały budowlane i wykończeniowe, a także meble i wyposażenie wnętrz. W HOMEPARK znajdują się zarówno salony marek sieciowych, takich jak KOMFORT, JULA, BEL-POL, ARTE, jak i unikalnych lokalnych producentów. Ofertę uzupełniają sklepy z modą, akcesoriami dla dzieci czy produktami dla zwierząt.  

Właścicielem parków handlowych HOMEPARK jest fundusz Pradera European Retail Parks, który należy do Pradery - wiodącego na rynku specjalistycznym funduszu zarządzającego aktywami centrów oraz parków handlowych w Europie. Pradera została założona w 1999 r., a jej portfel wart 3 miliard euro zawiera 53 centra i parki handlowe w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoszech, Niemczech, Polsce, Francji, Czechach, Grecji i Turcji, posiadających łącznie 2000 sklepów. (www.pradera.com). Nieruchomością zarządza spółka BNP Paribas Real Estate Poland. Za komercjalizację odpowiada Cushman & Wakefield.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji