Od poniedziałku 15 marca dyskontowa sieć Biedronka rozpoczęła sprzedaż testów Primacovid, wykrywających przeciwciała SARS-CoV-2. Testy serologiczne produkcji szwajcarskiego laboratorium Prima Lab pokazują, czy badana osoba wytworzyła przeciwciała IgG i IgM przeciwko koronawirusowi wywołującemu Covid-19.
Jak podaje producent, test ma dokładność ponad 98 procent.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/szczepionka-pfizer-polska-zapanowanie-nad-pandemia-w-2021-rok-realny-scenariusz-jak-walczyc-z-koronawirusem ##
Testy na Covid-19 w Lidlu
Jak pisze money.pl, na ruch konkurenta zareagowała sieć Lidl, która wprowadzi do sprzedaży testy na Covid-19. Mają to być nie tylko testy serologiczne, ale również takie wykrywające obecność koronawirusa SARS-COV-2 jeszcze w trakcie choroby.
- Wsłuchując się w potrzeby naszych klientów, również planujemy wprowadzić testy na COVID-19 do oferty Lidl Polska. Zapraszamy do śledzenia naszej oferty produktów na stronie lidl.pl - przekazała portalowi Wirtualnemedia.pl Aleksandra Robaszkiewicz, odpowiedzialna za komunikację Lidl Polska.

Specjalistka dodaje, że Lidl odnotowuje wzrost zainteresowani klientów produktami dezynfekującymi i ochronnymi. - Wraz z rozwojem epidemii zauważyliśmy również rosnące zainteresowanie klientów środkami do odkażania. W związku z potrzebą naszych klientów włączyliśmy do stałej oferty produkty antybakteryjne i do dezynfekcji, a także maski ochronne - mówi Aleksandra Robaszkiewicz.
Na razie nie wiadomo, kiedy testy trafią do sprzedaży, w jakiej cenie oraz kto jest ich producentem.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/kaufland-lidl-23-mln-zlotych-w-bonach-swiatecznych-dla-pracownikow ##
Testy na Covid-19 w kolejnych sklepach?
Portal Wirtualnemedia.pl dowiaduje się, że sprzedaż testów na Covid-19 rozważają kolejne sieci handlowe.
- W sieci Kaufland z uwagą obserwujemy trendy rynkowe i reagujemy na zmieniające się potrzeby naszych klientów, dlatego też nie wykluczamy wprowadzenia testów na obecność przeciwciał wirusa Sars-Cov-2 do naszej oferty - mówi nam Maja Szewczyk, dyrektor działu komunikacji korporacyjnej Kaufland Polska. Warto dodać, że Kaufland należy do tej samej grupy co Lidl (niemiecka Grupa Schwarz).











