Lidl w eko-rock&rolowej odsłonie na XVIII Przystanku Woodstock

Jak co roku Najpiękniejszy Festiwal Świata – Przystanek Woodstock pozostawił niezapomniane wrażenia zarówno wśród publiczności jak i pośród artystów. XVIII edycja Festiwalu była także niezapomniana dla Lidla, który już po raz drugi uczestniczył w wydarzeniu, by wspólnie z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy podziękować wszystkim, którzy przyłączyli się do zbiórki pieniędzy podczas XX Finału WOŚP. W tym roku Lidl, specjalnie dla swoich klientów, stworzył obok sklepu wyjątkową strefę Chillout, która była miejscem spotkań, odpoczynku i rozrywki w trakcie Festiwalu. Strefa przyciągnęła Woodstockowiczów m.in.: warsztatami z grupą Republika Czadu. W ciągu czterech dni w warsztatach muzycznych wzięło udział ok. 700 osób.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Swoją obecność na Przystanku Woodstock Lidl zaznaczył przede wszystkim poprzez stworzenie specjalnej festiwalowej placówki, w której uczestnicy imprezy mogli zrobić niezbędne zakupy, począwszy od produktów spożywczych, poprzez kosmetyki jak i nawet sprzęt biwakowy, tj. namioty czy materace. Woodstockowy Lidl cieszył się ogromnym zainteresowaniem tysięcy uczestników festiwalu. Szczególnie pozytywnie zostały odebrane ceny produktów, które podobnie jak w zeszłym roku były takie same jak we wszystkich innych sklepach Lidl w całej Polsce.

Lidl wpisał się także w koncepcję eko Festiwalu Przystanek Woodstock, umożliwiając swoim festiwalowym klientom zapakowanie zakupów w specjalne makulaturowe torby. W ciągu całego Przystanku Woodstock Lidl wydał aż 130 tys. takich toreb! Po zakupach, wypełnioną makulaturą torbę, można było wymienić w punkcie Stora Enso na wyjątkowy Woodstockowy gadżet. Oprócz tego, że przyjazne dla środowiska, eko-torby były także praktyczne, gdyż znajdował się na nich line-up Festiwalu. Podczas 5 dni we wspólnej akcji Lidla i Stora Enso udało się zebrać ponad 5 ton makulatury!

Kolejnym eko-elementem były warsztaty muzyczne prowadzone w strefie Chillout przez recyklingową orkiestrę Republika Czadu. Ich celem było pokazanie, że niepotrzebne przedmioty mogą zostać powtórnie wykorzystane właśnie jako instrumenty muzyczne. 

W strefie Chillout odbywały się także m. in.: rozgrywki w piłkarzyki oraz w kręgle, w których w ciągu 5 dni udział wzięły setki uczestników. W ramach konkursów, kilka tysięcy fanów dobrej zabawy otrzymało specjalne koszulki z limitowanej edycji wyprodukowanej z okazji Przystanku Woodstock.  

Informacje o firmie

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sklepy pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje około 9 000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 420.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"