Liga Mistrzów w TVN Turbo

Znamy już plan transmisji Ligi Mistrzów w TVN Turbo i nowy cennik reklamowy.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

W ramach wspólnej akcji TVN Turbo i ITI Neovision (we wrześniu uruchomi nową platformę cyfrową i  nowy kanał sportowy), TVN Turbo zaprezentuje mecze Ligi Mistrzów. W tzw. "otwartym oknie", czyli paśmie odkodowanym, fani piłki nożnej będą mogli śledzić relacje "na żywo" z rozgrywek fazy grupowej.

Pierwsze mecze Chelsea Londyn - Werder Brema (12 września) oraz Olympique Lyon - Real Madryt (13 września) od godziny 20.15  będzie można oglądać jedynie w TVN Turbo.

W związku z pojawieniem się Ligi Mistrzów na antenie TVN Turbo Biuro Reklamy TVN24 i kanałów tematycznych TVN postanowiło wprowadzić zmiany w sprzedaży reklam w tym czasie. Cena spotu wynosi 1000 zł brutto przed rabatami + VAT.

"Spodziewamy się dużego zainteresowania rozgrywkami oraz wzrostów oglądalności TVN Turbo w czasie transmisji, szczególnie w męskich grupach widowni, w wieku 16-49 lat z miast powyżej 50 tys. mieszkańców. Traktujemy ten produkt na naszej antenie w sposób wyjątkowy i w związku z tym przyjęliśmy specjalne zasady sprzedaży" – mówi Tomasz Nabakowski – zastępca dyrektora sprzedaży TVN24 i kanałów tematycznych TVN.

łk
Autor artykułu:
łk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu