Jednocześnie spółka Team One kończy swoją działalność.
- Zmiana ta związana jest z optymalizacją procesów biznesowych w strukturach globalnych, jak również i polskim oddziale Saatchi & Saatchi. Restrukturyzacja w tym obszarze była planowana od dłuższego czasu jako ostatni akord przebudowy Grupy w Polsce - mówi Igor Kaleński, prezes Grupy Saatchi & Saatchi w Polsce.
Jak podał Press z dziesięcioosobowego zespołu agencji odchodzi sześć kluczowych osób. Z agencji odchodzą: dyrektor kreatywny Artur Dynowski, account director Marcin Jeziorski oraz dwa doświadczone teamy kreatywne. Z nieoficjalnych informacji wynika, że planują nowe przedsięwzięcie reklamowe.
Wszyscy klienci Team One są obecnie informowani o restrukturyzacji i wynikających z niej zmianach w zakresie obsługi klienta. Szefostwo Saatchi & Saatchi podkreśla, że jednym z priorytetów podczas realizacji zmiany jest zachowanie ciągłości prac wykonywanych na rzecz dotychczasowych klientów likwidowanej jednostki.

Agencja Team One powstała na początku 2007 roku. Zasłynęła m.in. z postaci TurboDymoMana dla marki 36.6.











