„Razem w Lidlu” w nowej employer brandingowej kampanii sieci

Ruszyła kampania wizerunkowa Lidl Polska, w której sieć porusza tematy rodzicielstwa, wieku, wynagrodzeń, społecznej odpowiedzialności biznesu i sprawiedliwego procesu rekrutacji. Jej bohaterami są pracownice i pracownicy firmy.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
„Razem w Lidlu” w nowej employer brandingowej kampanii sieci

Kampania „Razem w Lidlu” wystartowała 1 lutego br. Wtedy odbyła się jej faza teaserowa, podczas której w całej Polsce pojawiły się reklamy outdoroowe oraz on-linowe z krótkimi pytaniami: czy zdjęcie w CV jest w ważne? czy Twoje dziecko też bierze udział w rekrutacji?.

Tydzień później ruszyła część główna „Razem w Lidlu”. Firma odpowiada w niej na wcześniejsze pytania, jednocześnie informując, w jaki sposób Lidl Polska jako pracodawca odnosi się do rodzicielstwa, wieku, wynagrodzeń, sprawiedliwego procesu rekrutacji czy atmosfery w pracy. W materiałach pojawili się pracownicy i pracowniczki Lidl Polska: Darek, Leokadia, Łukasz, Maciej i Monika. Odpowiadają oni o tym, jak ważni dla firmy są ludzie, ich kompetencje oraz potencjał.

– Kampania „Razem w Lidlu” jest dla nas szczególnie ważna, ponieważ dotyka tematów, które traktujemy priorytetowo. Celem kampanii jest pokazanie, że tworzymy przyjazną i pełną szacunku kulturę organizacyjną, w której jest miejsce dla każdego, bez względu na wiek, płeć, wygląd czy poglądy. Do kampanii zaprosiliśmy naszych pracowników i pracowniczki, bo kto, jak nie oni, wiedzą najlepiej, jak pracuje się w Lidlu. Stawiamy na równe i sprawiedliwe traktowanie, a także wspieranie pracowników. Zależy nam, aby promować dobre praktyki i być liderem wśród pracodawców w  handlu. Mamy szeroki pakiet benefitów, jedne z najwyższych wynagrodzeń w branży i cieszymy się, że mamy wewnątrz firmy zgrane zespoły oraz pozytywne relacje – mówi Marta Florczak, członkini zarządu ds. personalnych w Lidl Polska.

Kampania „Razem w Lidlu” potrwa do końca lutego 2024 r. Akcja jest wspierana przez różne działania wizerunkowe, które zostały zaplanowane w formie reklam outdoor w miastach, promocji w internecie, social media, radio oraz prasie on-line.  W przygotowaniu kampanii Lidl Polska wspierała agencja Lucky You.
 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele