Limango debiutuje na polskim rynku

Limango – należący do Otto Group – jeden z wiodących klubów zakupowych dla kobiet i młodych rodzin w Europie, oferujący modną odzież, akcesoria oraz artykuły wyposażenia wnętrz, zadebiutował na polskim rynku e-commerce.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Po udanym uruchomieniu klubów w Niemczech i Turcji, w lipcu b.r. limango rozszerzyło swoją działalność na Polskę i Holandię. Na wszystkich czterech rynkach spółka należąca do Otto Group proponuje ten sam, odnoszący sukcesy, model: markowe produkty w znacznie obniżonych cenach dla zarejestrowanych użytkowników.

Zdobywając ponad 3 miliony klubowiczów limango ugruntowało swoja pozycje wśród producentów i przedstawicieli międzynarodowych marek. Optymistycznie przedstawiają się również perspektywy dla nowych oddziałów spółki: „(…) Polska jest szczególnie atrakcyjnym rynkiem dla naszych partnerów oferujących markowe produkty w okazyjnych cenach.” - zapewnia Sven van den Bergh. Po doświadczeniach w Turcji, współzałożyciel i prezes zarządu limango jest przekonany, że w ciągu najbliższych 12 – 18 miesięcy także w Polsce marka limango dołączy do czołowych klubów zakupowych.

W polskim zespole limango nastroje również są pozytywne: „Przed nami spore wyzwanie ale wiemy jakie są potrzeby naszych obecnych i przyszłych klientów - mówi Martin Solarski, Dyrektor Zarządzający limango Polska - Zdajemy sobie sprawę, jakich produktów poszukują i, przede wszystkim, jak bardzo cenią sobie wysoką jakość za rozsądną cenę. Korzystając z wieloletniego doświadczenia zdobytego na rynkach niemieckim i tureckim, jesteśmy w stanie sprostać oczekiwaniom klubowiczów limango.

Ekspansja limango umożliwia jego obecnym partnerom - jest ich już ponad 1.000 - wyprowadzenie nowych produktów na polski rynek. Równocześnie jednak klub planuje nawiązać współpracę z polskimi producentami, aby rozszerzać asortyment, i, co za tym idzie, rozbudowywać bazę użytkowników.

Wejście na polski rynek przyspieszy dalszy rozwój limango: tylko od 2010 do połowy 2011 roku liczba członków klubu wzrosła z 1,3 do 3,2 milionów, a liczba zamówień - z 700 tysięcy do 1,6 milionów.

limango został założony w 2007 roku w Monachium przez Johannesa Dittericha, Martina Oppenriedera oraz Svena van den Bergha. Zatrudnia obecnie 170 pracowników w Niemczech i Turcji. Od stycznia 2009 roku Limango należy w 100% do grupy kapitałowej Otto Group.

Limango to prywatny klub zakupowy skierowany do kobiet i młodych rodzin oferujący  markową odzież i obuwie, akcesoria oraz wysokiej jakości zabawki i dodatki do domu. Limango sprzedaje każdego dnia do 20.000 produktów znanych marek nawet do 70 procent taniej i gwarantuje przy tym 100% oryginalność produktów, które pochodzą z reguły bezpośrednio od producenta. W ofercie znajdują się zarówno produkty sezonowe jak i nowe kolekcje.

Rok 2011 to dla Limango kolejny rok rozwoju na terenie Europy. Klub zakupowy rośnie codziennie o 5.000 Użytkowników. Obecnie skupia 3,2 miliony Użytkowników między innymi z Niemiec i Turcji.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela