Marka E.Wedel we współpracy z siecią sklepów Biedronka przygotowała dla konsumentów limitowaną edycję opakowań pianek Ptasie Mleczko nawiązującą do projektu J.Hołuba z 1993 roku. Konsumenci bez trudu odnajdą limitowane Ptasie Mleczko na sklepowej półce, dzięki dużemu logotypowi umieszczonemu na gładkim tle oraz ilustracjom pianek.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/e-wedel-czekolady-ptasie-mleczko-nowe-opakowania ##
Opakowanie wariantu waniliowego ozdobiono ilustracją żółtego ptaka, Wilgi. W ramach akcji marka stworzyła dedykowaną grafikę dla pianek Ptasie Mleczko o smaku śmietankowym. Na limitowanym opakowaniu umieszczono ilustrację sójki błękitnej dostojnie siedzącej na gałęzi jarzębiny.
Edycja limitowana jest dostępna do wyczerpania zapasów wyłącznie w sieci sklepów Biedronka.

W ubiegłym roku Wedel zmienił szatę graficzną Ptasiego Mleczka. Obecnie ptasie ilustracje wzbogacone zostały odświeżonym historycznym symbolem marki - Chłopcem i Zebrą. Słynna kreacja została zaprojektowana w 1926 roku przez włoskiego ilustratora Leonetto Capiello.











