Średnia widownia drugiej serii “Linii”, nadawanej w dni powszednie o 19.30, po trzech i pól tygodniu emisji wynosi 2,02 mln osób, co daje Polsatowi 14,83 proc. udziału w 4+ i 12,22 proc. w 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
W analogicznym okresie ub.r. Polsat w paśmie emisji “Linii zycia” notował lepsze wyniki. Nadawany wówczas serial “Samo życie”, śledziło bowiem 2,34 mln osób, a jego udział wynosił odpowiednio 17,15 proc. i 16,56 proc. Natomiast oglądalność “Linii” w marcu br. po trzech i pół tygodniu nadawania pierwszej, wiosennej serii była zbliżona do obecnej (2 mln widzów, 14,85 i 12,93 proc. udziału).

Polsat w czasie nadawania serialu zajmuje trzecie miejsce w rynku, zarówno w grupie wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej. Liderem z udziałem w 4+ na poziomie 30,53 proc. jest TVP 1 nadająca wtedy “Wiadomości” i “Sport”. Drugie miejsce zajmuje TVN (17,12 proc.; “Pogoda”, “Sport”, “Uwaga!”). Gorzej od Polsatu wypada natomiast TVP 2 (4,72 proc., pasmo dokumemtalne).
Produkcję śledzą najchętniej kobiety, osoby po 50. roku życia, mieszkańcy wsi i średnich miast oraz widzowie z wykształceniem podstawowym.
Widownia “Linii życia” odcinek po odcinku
Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu
Profil widowni “Linii życia”











