Link4 muzycznie reklamuje ubezpieczenie mieszkań (wideo)

W nowej kampanii reklamowej Link4 z udziałem Katarzyny Moś i zespołu The Chance promowane jest ubezpieczenia mieszkaniowe. Akcję przygotowały firmy Red8 Advertising, Flota Filmowa i Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Link4 muzycznie reklamuje ubezpieczenie mieszkań (wideo)

W spocie Katarzyna Moś i zespół The Chance wykonują piosenkę na melodię przeboju „Felicita” wykonywanego przez Al Bano & Romina Power. Zmieniony tekst opowiada o zaletach promowanej oferty ubezpieczeń mieszkaniowych.

Nowa akcja reklamowa startuje w poniedziałek, będzie prowadzona m.in. w telewizji.

Kreację kampanii przygotowała agencja Red8, za reżyserię odpowiadał Kolektyw Reżyserski Państwo Rodzeństwo a za produkcję - Flota Filmowa. Media zaplanował i kupił dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję